سفارش تبلیغ
صبا ویژن

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش کامل wordpress

آموزش کامل wordpress

آموزش کامل wordpress یکی از کاملترین دوره های آموزشی محصول شرکت لیندا می باشد و تمام آنچه را که برای ساخت وبلاگ یا وب سایت به کمک پلت فرم وردپرس لازم و ضروری است، در اختیار علاقمندان قرار می دهد. آموزش کامل wordpress که توسط آقای Morten Rand- Hendriksen تدریس شده است مراحل ایجاد و انتشار پست و صفحات، سفارشی سازی سایت با استفاده از تم های متفاوت را آموزش داده است.

 

آموزش کامل wordpress  1

 

 

آموزش کامل wordpress - آموزش کامل wordpress

با تماشای آموزش کامل wordpress نحوه ایجاد پست و صفحه، قالب بندی متن و نشر و برنامه ریزی پست ها را به طور کامل فرا خواهید گرفت همچنین افزودن عکس، صدا و ویدئو، ویرایش پست و صفحات کلی و چگونگی استفاده از ویجت ها از دیگر مواردی است که این مجموعه آموزشی به آن پرداخته است. اگر علاقمند به یادگیری گسترش وردپرس با استفاده از پلاگین ها، نحوه ویرایش پروفایل کاربران و پیکربندی تنظیمات می باشید مجموعه آموزش کامل wordpress تمامی این موارد را پوشش داده است.

آموزش کامل wordpress - آموزش کامل wordpress

Wordpress سیستمی برای مدیریت محتوای سایت ها و وبلاگ ها می باشد که با زبانبرنامه نویسی PHP نوشته شده و My SQL آن را پشتیبانی می کند. به منظور پیاده سازی وبلاگ یا سایت شخصی، پیاده سازی وب سایت های عکاسی و پیاده سازی فروشگاه های آنلاین می توان از Wordpress استفاده کرد. پس از تماشای مجموعهآموزش کامل wordpress قادر به ساخت و راه اندازی سایت شخصی، فروشگاه آنلاین و یا یک سایت شرکتی به کمک نرم افزار وردپرس خواهید بود.

 

آموزش کامل wordpress  1

 

 

آموزش کامل wordpress - آموزش کامل wordpress

لیست سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

-Formatting text

-Publishing and scheduling posts

-Adding images, audio, and video

-Bulk editing posts and pages

-Customizing themes and menus

-Using widgets

-Extending WordPress with plugins

-Editing users profiles

-Configuring settings

-Getting new readers

 

-Keeping WordPress up to date and secure

 

آموزش کامل wordpress در 118فایل