سفارش تبلیغ
صبا ویژن

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

 

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

انیمیشن داستان لاکپشت محصول مشترک سال 2010 بلژیک- فرانسه می باشد که Ben Stassen نویسندگی و کارگردانی ماجراهای سامی را به عهده داشته است. این انیمیشن جذاب اولین بار در 4 آگوست سال 2010 در بلژیک  و در 11 آگوست همان سال در فرانسه نمایش داده شد. انیمیشن داستان لاکپشت در واقع روایت گر داستان زندگی لاکپشتی است که زندگی 50 ساله اش تحت تاثیر گرمای جهانی تغییرات زیادی یافته است.

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

درسال 1959، سامی یک لاکپشت دریایی سبزرنگ درحالی که پس از اولین دقایق تولیدش در حال بالا رفتن و خارج شدن از چاله ماسه ای می باشد توسط یک مرغ دریایی شکار می شود. سامی در حالی که برای رهایی خویش از منقار مرغ دریایی تلاش می کند ناگهان بر روی یک قایق چوبی  پرت می شود و به وسیله قایق چوبی به میانه های اقیانوس حمل می شود.

در همین میان با لاکپشت دیگری به نام Ray  آشنا شده و با گذشت زمان به دوستانی صمیمی تبدیل می شوند. Ray که بهترین دوست سامی است لاکپشتی ماجراجو و شجاع می باشد و همواره به دنبال تجربه چیزهای هیجان انگیز است. یک روز در حالی که سامی و Ray در حال تجربه یک لذت جدید توسط هشت پا هستند متوجه ورود مواد سیاه رنگی به داخل آب اقیانوس می شوند.

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

تماشای انیمیشن دیدنی لاکپشت که توسط وب سایت 118فایل ارائه گردیده را از دست ندهید.

نام انیمیشن: A.Turtles.Tale.Sammys.Adventure

نام فارسی: انیمیشن داستان لاکپشت

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

کارگردان: Ben Stassen

نویسنده: Domonic paris

محصول کشور: بلژیک- فرانسه

زمان انیمیشن: 88 دقیقه

 

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل