سفارش تبلیغ
صبا ویژن

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

انیمیشن باربی: ماجرای روشنایی ستاره

انیمیشن باربی: ماجرای روشنایی ستاره

انیمیشن باربی: ماجرای روشنایی ستاره، محصول کشور ایالات متحده آمریکا، فیلمدوم در فصل چهارم سری فیلم های باربی بوده که در تاریخ 30 جولای 2016 انتشار پیدا کرد. 

در کهکشانی دوردست، ستارگان آن با نور خود کهکشان را در هماهنگی زیبایی قرار می دادند. اما به عقیده پیشگویی باستانی روزی این هماهنگی از بین خواهد رفت، به طوریکه سرعت حرکت ستارگان و سیاره ها به مرور کم شده و در نهایت ناپدید خواهند شد که موجب تاریک شدن کهکشان می گردد. اما راه حلی برای این مشکل وجود دارد. بر طبق پیشگویی، این هماهنگی به وسیله شخصی که قلب یک رهبر در سینه اش باشد، دوباره به ستاره ها بازگردانده می شود.

 

 

 

پادشاه برای برگرداندن نور طلایی ستاره ها بارها تلاش کرد، اما هر بار با شکست مواجه شد. ولی با این حال او معتقد بود که تنها کسی است که می تواند اینکار را انجام دهد. وی برای موفقیت در نجات ستارگان باید گروهی از افراد با مهارت های خاص را جمع آوری می نمود. از اینرو با ارسال سفینه هایی کوچک به نقاط مختلف، درصدد انجام اینکار برآمد.

از طرفی در ادامه انیمیشن باربی: ماجرای روشنایی ستاره خواهید دید که باربی به دلیل علاقه زیادش به هوربورد دائماً در حال تفریح با آن می باشد. او دارای قدرتی خارق العاده و خاص بوده و یک هوربورد سوار حرفه ای محسوب می گردد. روزی یکی از سفینه های کوچک ارسال شده توسط پادشاه، برای رساندن پیغام مورد نظر او بر فراز خانه باربی که با پدر خود و حیوان خانگی اش به نام پاپ کورن زندگی می کند، فرود آمد. پدر باربی پیغام را دریافت کرده و متوجه انتخاب باربی توسط پادشاه برای انجام ماموریت نجات ستارگان گردید. باربی از این موضوع بسیار متعجب و نگران شد.

در ادامه انیمیشن باربی: ماجرای روشنایی ستاره شاهد اتفاقاتی جالب و جذاب که در راستای تلاش پادشاه و نیروهای جمع آوری شده توسط او می باشد، خواهید بود. هم چنین مشاهده خواهید کرد که چه کسی و چگونه موفق به بازگردانی نور طلایی به ستارگان و هماهنگی به کهکشان ها می گردد.

 

 

 

نام فارسی: باربی: ماجرای روشنایی ستاره

نام لاتین: Barbie: Star Light Adventure

تاریخ انتشار: 30 جولای 2016

امتیاز انیمیشن: 5.9/10 IMDb

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

زبان انیمیشن: دوبله فارسی

مدت زمان نمایش انیمیشن: 79 دقیقه

ژانر انیمیشن: خانوادگی

کارگردانان: Andrew Tan، Michael Goguen

 

صداپیشه گان: Erica Lindbeck، Robbie Daymond، Kimberly Eoods، Sarah Anne Williams

 

انیمیشن باربی: ماجرای روشنایی ستاره در 118فایل