سفارش تبلیغ
صبا ویژن

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

فیلم Insidious Chapter 2

فیلم Insidious Chapter 2

فیلم Insidious: Chapter 2

نام فارسی: توطئه آمیز: قسمت 2

نام لاتین: Insidious: Chapter 2

تاریخ انتشار: 13 سپتامبر 2013

امتیاز فیلم: 10/6.6 IMDb

محصول کشور: ایالات متحدا آمریکا

زبان فیلم: دوبله فارسی

مدت زمان نمایش فیلم: 105 دقیقه

ژانر فیلم: ترسناک | رازآلود | هیجانی

کارگردان: James Wan

بازیگران: Patrick Wilson، Rose Byrne، Lin Shaye، Ty Simpkins، Barbara Hershey

خلاصه داستان:

فیلم Insidious: Chapter 2 با ژانری ترسناک، رازآلود و هیجانی، به کارگردانی James Won، دومین قسمت از سری فیلم های Insidious و ادامه داستان آن می باشد. اینفیلم آمریکایی در سال 2013 انتشار یافته است.

ابتدای داستان این قسمت از سری فیلم های Insidious، سال 1986 را نشان می دهد. شخصی به نام Carl از دوست دختر خود Elise Rainier می خواهد که به Josh، پسر Lorraine Lambert کمک نماید. Lorraine معتقد است که روح یک زن سالخورده دائماً در حال تعقیب پسرش می باشد. Elise مشاهده می کند که در تمام عکس های گرفته شده از Josh، سایه همان زن سالخورده، درست پشت سر او قرار دارد. وی در پی هیپنوتیزم Josh، پس از بررسی خانه و برخورد با پدیده های ماوراء طبیعی به Lorraine می گوید که باید توانایی های خیال پردازی Josh را جهت ایمنی او سرکوب نمایند.

بیست و پنج سال بعد، در پی اتفاقات قسمت اول فیلم Insidious، همسر Josh توسط یک کارآگاه پلیس به دلیل مرگ Elise مورد بازجویی قرار می گیرد. پس از تحقیقات پلیس مشخص می شود که Elise توسط Josh به قتل نرسیده است. خانواده Lambert به دلیل تحقیقات پلیس جهت کشف موضوع قتل در خانه شان، به خانه مادر Josh نقل مکان می کنند. برخلاف تصور آنان که دیگر از اتفاقات گذشته خبری نخواهد بود، Lorraine باز هم با صحنه های غیر طبیعی مواجه می شود ...

 

لینک این مطلب در وب سایت 118فایل 


آشپزی Hilah 2

 

آشپزی Hilah 2

آشپزی Hilah 2

آشپزی Hilah 2 با آموزش بیش از 100 غذای متنوع دیگر، ادامه آموزش آشپزی با Hilah می باشد. در پکیج آموزش Hilah 2، استاد این دوره آموزشی به نام Hilah، به توضیح و پخت دستور دسرهایی از جمله پودینگ موز، ترافل شکلات، تارت میوه ای و ... می پردازد. این پکیج مشابه پکیج قبل دارای زیرنویس فارسی و هم چنین فایلی جهت توضیح مواد لازم و میزان مورد نیاز برای هر دستور غذایی جهت یادگیری و فهم کامل  شما کاربران محترم می باشد. پکیج آشپزی Hilah 2 حاوی دستور تهیه 10 نوع سالاد جدید مانند سالاد سزار، سالاد سیب زمینی، سالاد خیار و ... است که به شما تنوع زیادی در انتخاب می دهد.

 

آشپزی Hilah 2 -  آشپزی Hilah 2

اگر علاقه زیادی به یادگیری دستور غذاهای جدید و متنوع دارید، ما به شما پکیج هایآموزش آشپزی Hilah را پیشنهاد می کنیم. آشپزی Hilah 2 به توضیح چند دستور تهیه و پخت ساندویچ و سوپ جدید و متنوع می پردازد. از جمله ساندویچ و سوپ پکیجآشپزی Hilah 2 می توان به ساندویچ پنیر کبابی، مرغ کبابی، برگر Serrano تند و سوپ سیب زمینی، سوپ مرغ و آبگوشت سبزیجات اشاره نمود. لازم به ذکر است که این پکیج دارای دستور پخت غذاهایی برای کودکان شما نیز بوده که این غذاها شامل پنکیک موز، Risotto، بیسکوئیت سیب زمینی شیرین و ... می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پکیج آشپزی Hilah 2 دارای دستور پخت 10 نوع نان و شیرینی جات نیز است که به توضیح و پخت نان بدون خمیر، کلوچه زغال اخته، نان ذرت و ... می پردازد. 

آشپزی Hilah 2 -  آشپزی Hilah 2

اگر به غذاهای دریایی علاقه زیادی دارید، پکیج آشپزی Hilah 2 می تواند به شما دستور پخت چند نوع غذای دریایی مختلف از جمله ماهی Gefilte، Paella، میگو بوفالو، میگو Diablo و ... را به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد. لازم است بدانید که پکیج آشپزی Hilah 2 حاوی دستور تهیه غذاهای بسیار و متنوعی برای افراد گیاهخوار نیز می باشد. پکیج آشپزی Hilah 2 دارای دستور پخت غذاهای متنوع دیگری هم است که شما با خریداری این پکیج و یادگیری آنان می توانید مهمانان خود را شگفت زده کنید.

آشپزی Hilah 2

حتی اگر علاقه ای به آشپزی ندارید، پکیج آشپزی Hilah 2 به دلیل آموزش پر انرژی استاد آن به نام Hilah می تواند علاقه ای در شما ایجاد نماید زیرا وی برای بینندگان این پکیج، آشپزی را آسان و جذاب جلوه می دهد تا دیگر هرگز از آشپزی کردن خسته نشوند. 

 

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل 


آموزش زنبورداری

 

آموزش زنبورداری

آموزش زنبورداری

آموزش زنبورداری در ادامه مجموعه آموزش پرورش زنبورعسل بوده و در واقع تکمیل کننده پارت اول می باشد. این مجموعه آموزشی که بیش از 12 ساعت آموزش زنبورداری است به طور ویژه به زنبورداری مدرن پرداخته است. در طول مجموعه آموزش زنبورداری، زنبورداری را در بیش از 100 روز قدم به قدم و با تمامی جزئیات فرا خواهید گرفت به طوری که در پایان این مجموعه آموزشی می توانید کار زنبورداری را شروع کرده و از این راه به کسب درآمد بپردازید.

آموزش زنبورداری - آموزش زنبورداری

زنبورداری یکی از مشاغل پردرآمد و لذت بخش می باشد که این روزها سیل عظیمی از افراد به آن روی آورده اند اما موفقیت در این راه نیازمند اطلاعات کافی در رابطه با زنبورداری است که مجموعه آموزش زنبورداری این اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد. در مسیر راه زنبورداران با مشکلات زیادی از قبیل بیماری های مربوط به کندو و زنبورعسل مواجه می شوند که مجموعه آموزش زنبورداری به تفضیل این بیماری ها را مورد بررسی قرار داده است.

آموزش زنبورداری - آموزش زنبورداری

همچنین این مجموعه آموزشی دربردارنده یک فایل PDF به منظور آموزش بهتر و کاملتر زنبورداری می باشد که در این راه به شما کمک فراوانی خواهد کرد. لازم به ذکر است زنبورداری در فصول مختلف سال نیازمند داشتن اطلاعات کافی می باشد به همین دلیل مجموعه آموزش زنبورداری، زنبورداری در فصول مختلف سال را مورد بررسی قرار داده و آنچه را که باید بدانید به شما آموزش می دهد.

آموزش زنبورداری

در برخی از فصول سال زنبورها به دلایل نامعلوم می میرند که یکی از دلایل مرگ زنبورها می تواند بیماری های مربوط به کندو باشد از این رو مجموعه آموزش زنبورداریبسیاری از بیماری های مربوط به کندو نظیر بیماری Varroa و ... را مورد بررسی قرار داده و نکات کاربردی در صورت بروز این موارد را به طور کامل شرح می دهد.

باید افزود با تماشای مجموعه آموزش زنبورداری نحوه درمان زنبورعسل با اسید فرمیک، مدیریت میزان رطوبت کندوها و نحوه تهیه شربت خوراکی برای زنبورعسل را فرا خواهید گرفت.

آموزش زنبورداری

اگر هیچ تجربه ای در زمینه زنبورداری ندارید جای هیچ نگرانی نیست زیرا مجموعهآموزش زنبورداری با آموزش زنبورداری برای افراد مبتدی، نحوه ساخت کندو و ابزار و لوازم مورد نیاز برای زنبورداری آغاز شده و تا مرحله بیماری های مربوط کندو و نحوه درمان بیماری های زنبور عسل پیش می رود لذا تماشای کامل مجموعه آموزش زنبورداریتمام آنچه را که برای شروع کار زنبورداری نیاز دارید در اختیارتان قرار می دهد. افراد بسیاری از طریق زنبورداری به درآمدهای بالا دست یافته اند اگر شما هم تمایل دارید یکی از این افراد بوده و به درآمدهای میلیونی دست یابید، مجموعه آموزش زنبورداری که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. 

 

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل


انیمیشن بچه رئیس

 

انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن بچه رئیس به کارگردانی «تام مک گراث» و برگرفته از رمانی با همین نام از «مارلا فارزی»، در سال 2017 انتشار یافت. این انیمیشن کمدی در تاریخ 12 مارس 2017 در جشنواره بین المللی فیلم های میامی به نمایش گذاشته شد و در 31 مارس 2017 توسط فاکس قرن بیستم منتشر گردید. لازم به ذکر است که این انیمیشن نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن در Academy Awards و Golden Globe شد. داستان این انیمیشن درباره کودکی است که ماموری مخفی در جنگ برای عشق بزرگسالان بین نوزادان و توله سگها می باشد.

در انیمیشن بچه رئیس، پسری 7 ساله به نام «تیم تمپلتون» که با پدر و مادر خود زندگی می کند، داستان خود را بازگو می نماید. والدین «تیم» در کمپانی توله سگ ها به نام Poppy Co. که توسط مردی به نام «فرانسیس» تاسیس گردیده، مشغول به کار هستند. «تیم» از اینکه تمام توجه خانواده معطوف او است، بسیار شادمان می باشد. اما با ورود برادر کوچکش اوضاع تغییر می کند. یک روز، کودکی با یک دست کت و شلوار و کیف سامسونت به همراه تاکسی به خانه آن ها می آید و مادر و پدر «تیم» او را برادر وی نامیده و اعتقاد دارند که می تواند هم بازی خوبی برای «تیم» باشد. پس از آن، «تیم» از توجه زیاد پدر و مادرش به نوزاد جدید عصبانی شده و حسادت می ورزد. او به دلیل کار ها و رفتار های عجیب و مشکوک نوزاد جدید، تصمیم به کشف هویت واقعی او می گیرد. یک شب که «تیم» در انتظار پدر و مادرش جهت خواندن داستان برای او می باشد، متوجه مکالمه نوزاد با فردی بزرگسال می گردد و در می یابد که نوزاد، خود را با عنوان "رئیس" معرفی می نماید. «تیم» از این موضوع که نوزاد کوچک قادر به صحبت می باشد، شگفت زده شده و تلاش برای یافتن فرصتی مناسب جهت خلاص شدن از او می نماید. از اینرو او متوجه برگزاری جلسه ای بین نوزاد رئیس و دیگر کودکان نوپا در خانه شان می گردد. پس تصمیم به ضبط مکالمه بین آنان جهت رسوایی نوزاد رئیس مقابل خانواده اش می گیرد. اما این تصمیم وی به دلیل عدم موفقیتش، منجر به ناراحتی والدینش از او می شود. ولی «تیم» که با شنیدن مکالمه نوزاد رئیس و سایر کودکان پی به هدف آنان برده، درصدد طراحی نقشه ای جدید برای رسیدن به هدف خود بر می آید که این نقشه او منجر به اتفاقات عجیب و جالبی می گردد... 

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل


آموزش نصب لمینت

 

آموزش نصب لمینت

آموزش نصب لمینت

آموزش نصب لمینت به آموزش مرحله به مرحله و دقیق نصب انواع کفپوش چوبی، تخته سه لا و ورق های وینیل پرداخته است. این مجموعه آموزشی بسیاری از ترفندها و نکات کاربردی و ضروری به منظور نصب هرچه بهتر انواع کفپوش لمینت را آموزش می دهد. مجموعه آموزش نصب لمینت تمامی مراحل را یک به یک پوشش داده و با مرحله اول که زیر سازی کف می باشد آغاز می شود. در رابطه با زیر سازی کف، باید در نظر داشته باشید که سطح زیرین باید صاف و بدون برآمدگی یا فرورفتگی بوده و در صورت وجود هر گونه برآمدگی یا فرورفتگی باید برطرف شود.

آموزش نصب لمینت - آموزش نصب لمینت

همچنین ترجیحاً نصب لمینت را برروی سرامیک، موزائیک و ... انجام می دهند زیرا نصب کفپوش لمینت در این حالت بهتر و آسانتر می باشد. اما باید افزود مجموعه آموزش نصب لمینت، نحوه نصب کفپوش لمینت بر روی سطح بتنی را به طور کامل آموزش می دهد. با تماشای مجموعه آموزش نصب لمینت، نحوه اتصال لمینت کف و اطراف در، نصب کفپوش تخته سه لا و ورق های لاکچری وینیل را فرا خواهید گرفت. همچنین در رابطه با نحوه اتصال لمینت اطراف لوله های رادیاتور، ایجاد پوشش برای سیم ها و اشتباهات رایج هنگام نصب لمینت اطلاعات فراوانی کسب خواهید کرد.

آموزش نصب لمینت - آموزش نصب لمینت

لازم به ذکر است مجموعه آموزش نصب لمینت حاوی یک فایل Pdf به منظور آموزش بهتر مراحل نصب کفپوش لمینت می باشد. این مجموعه آموزشی که شامل بیش از 11 ساعت آموزش نصب لمینت با جزئیات کامل و دقیق می باشد، شما را برای ورود به بازار کار آماده خواهد کرد به طوری که با تماشای کامل مجموعه آموزش نصب لمینتقادر به اجرا و نصب کفپوش لمینت خواهید بود.

آموزش نصب لمینت

اگر علاقمند به یادگیری اشتباهات افراد تازه کار در زمینه نصب کفپوش لمینت می باشید مجموعه آموزش نصب لمینت اشتباهات رایج افراد در این زمینه را به طور کامل شرح می دهد. اگر بیکاری و عدم تخصص دغدغه این روزهای شماست مجموعه آموزش نصب لمینت تمام آنچه را که در زمینه نصب پارکت لمینت ضروری است در اختیارتان قرار خواهد داد به طوری که با پایان این مجموعه آموزشی قادر به فعالیت در این زمینه خواهید بود.

لیست آموزش های مجموعه آموزش نصب لمینت عبارتند از:

-اشتباهات هنگام نصب لمینت کف

-ایجاد پوشش برای سیم ها

-ایجاد یک چوب ناهموار برای انتقال نوار کاشی کف

-چگونگی ساخت دیوار لمینت

-چگونگی نصب لایه زیرین لمینت برای کف

-کاهش نوار ها برای لمینت-تعمیر کف

-لمینت کف-اندازه گیری و برش

-نحوه اتصال لمینت اطراف لوله های رادیاتور

-نحوه اتصال لمینت زیر در

-نصب حرفه ای کف پوش چوبی

-نکات کاربردی پیرامون نصب کف پوش چوبی سخت

-وصل کردن یک قطعه چوب به کف چوبی

-نکات کاربردی در زمینه اتصال لمینت

-ورق های لاکچری وینیل

-نحوه نصب لمینت اطراف شومینه اجری

-نحوه قرار دادن صحیح لمینت

-و..

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل