سفارش تبلیغ
صبا ویژن

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد تکنیک های بازاریابی و فروش را که توسط جردن بلفرد مورد استفاده قرار گرفته و در واقع موفقیت آمیز بوده را آموزش داده است. جردن بلفرد به عنوان یکی از موفق ترین و به عبارت بهتر خبره ترین بازاریابان و فعالان اقتصادی قرن اخیر می باشد که به موفقیت های بزرگی دست یافته است. در واقع مجموعه آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد دربردارنده رموز موفقیت جردن بلفرد در زمینه تجارت و فروش می باشد.

 

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد - آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد

The straight line در اصل مجموعه ای از تکنیک هاست که اولین بار جردن بلفرد در وال استریت ایجاد کرد و موفق ترین و سریعترین شیوه تجارت در تاریخ وال استریت را به وجود آورد. با تماشای مجموعه آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد با تکنیک ها و دستور العمل هایی در امر فروش آشنا خواهید شد که بسیار کاربردی است و در هر سه حیطه محصول، فروشنده و شرکت به افراد این اطمینان را می دهد که به کمک این دستورالعمل ها قادر به تجزیه و تحلیل شرایط موجود و راهبرد امر خواهند بود.

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد - آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد

همه افرادی که نوعی از کسب و کار را دارند به گونه ای با بازاریابی در ارتباط هستند. نیاز، خواسته و تقاضا از اصطلاحات رایج در زمینه بازاریابی هستند. بازاریابی 4 بخش کلی را شامل می شود که بخش اول شناسایی مشتریان بالقوه و محیط خارجی کسب و کاراست. بخش دوم بررسی و شناخت فرصت ها و توسعه استراتژی به منظور سرمایه گذاری روی آنها، بخش سوم چگونگی به کار بردن ابزار بازاریابی و بخش چهارم بررسی نتایج و فرایند بهبود مداوم می باشد.

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد

لازم به ذکر است شناخت مفاهیم بازاریابی برای هر کسب و کاری ضروری و حیاتی است. حال اگر این مفاهیم دربردارنده بهترین اصول و تکنیک های بازاریابی توسط یکی از خبره ترین بازاریابان قرن باشد، لحظه ای نباید فراگیری آنها را به تعویق انداخت. بنابراین اگر به پیشرفت و پیشبرد کسب و کارتان اهمیت می دهید، مجموعه آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد را که توسط وب سایت 118 فایل ارائه شده، از دست ندهید.

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد

لیست سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

-3 Tenets of S.L.P

-Art Of Prospecting, 5 Keys To Sales Mastery

-Mastering Tonality, Capture Attention in 4 Seconds

-Being A Visionary, True Secret To Success

-Inner Game Of Sales, Forces That Create Lasting Results

-The S.L.P. System, Master Formula For Controlling The Sale

-Art Of Qualifying, Asking The Right Questions

-The Presentation, Power Of The Three 10"s

-Part1 Power Of Language, Cutting Through To The Close

-Part2 Power Of Language, Cutting Through To The Close

-Becoming A Person Of Influence, Create Customers For Life

آموزش اصولی بازاریابی توسط جردن بلفرد در 118فایل