سفارش تبلیغ
صبا ویژن

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

 

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

انیمیشن داستان لاکپشت محصول مشترک سال 2010 بلژیک- فرانسه می باشد که Ben Stassen نویسندگی و کارگردانی ماجراهای سامی را به عهده داشته است. این انیمیشن جذاب اولین بار در 4 آگوست سال 2010 در بلژیک  و در 11 آگوست همان سال در فرانسه نمایش داده شد. انیمیشن داستان لاکپشت در واقع روایت گر داستان زندگی لاکپشتی است که زندگی 50 ساله اش تحت تاثیر گرمای جهانی تغییرات زیادی یافته است.

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

درسال 1959، سامی یک لاکپشت دریایی سبزرنگ درحالی که پس از اولین دقایق تولیدش در حال بالا رفتن و خارج شدن از چاله ماسه ای می باشد توسط یک مرغ دریایی شکار می شود. سامی در حالی که برای رهایی خویش از منقار مرغ دریایی تلاش می کند ناگهان بر روی یک قایق چوبی  پرت می شود و به وسیله قایق چوبی به میانه های اقیانوس حمل می شود.

در همین میان با لاکپشت دیگری به نام Ray  آشنا شده و با گذشت زمان به دوستانی صمیمی تبدیل می شوند. Ray که بهترین دوست سامی است لاکپشتی ماجراجو و شجاع می باشد و همواره به دنبال تجربه چیزهای هیجان انگیز است. یک روز در حالی که سامی و Ray در حال تجربه یک لذت جدید توسط هشت پا هستند متوجه ورود مواد سیاه رنگی به داخل آب اقیانوس می شوند.

انیمیشن داستان لاکپشت، ماجراهای سامی

تماشای انیمیشن دیدنی لاکپشت که توسط وب سایت 118فایل ارائه گردیده را از دست ندهید.

نام انیمیشن: A.Turtles.Tale.Sammys.Adventure

نام فارسی: انیمیشن داستان لاکپشت

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

کارگردان: Ben Stassen

نویسنده: Domonic paris

محصول کشور: بلژیک- فرانسه

زمان انیمیشن: 88 دقیقه

 

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل 


آموزش دیوارپوش اپوکسی

 

آموزش دیوارپوش اپوکسی

آموزش دیوارپوش اپوکسی

آموزش دیوارپوش اپوکسی در ادامه دو پارت اول و دوم مجموعه آموزش کفپوش اپوکسی بوده و در واقع تکمیل کننده آن می باشد. آموزش دیوارپوش اپوکسی حاوی چندین فایل آموزشی به منظور آموزش کامل دیواراپوکسی بوده و به صورت مرحله به مرحله تمامی نکات و جزئیات اجرای دیوارپوش اپوکسی را شرح می دهد.

 

آموزش دیوارپوش اپوکسی

مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی با بیش از 9 ساعت آموزش گام به گام تمامی آنچه را که در زمینه اپوکسی ضروری است در اختیارتان قرار داده و در واقع هیچ نکته مبهمی به جای نخواهد گذاشت. مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی به آموزش اپوکسی روی کانتر و کابینت آشپزخانه نیز پرداخته و تمامی مراحل را یک به یک آموزش می دهد.

آموزش دیوارپوش اپوکسی

به منظور آموزش اجرای هرچه بهتر اپوکسی مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسیحاوی یک فایل پی دی اف بوده که نحوه اختلاط مواد و مدت زمان مورد نیاز برای مخلوط کردن مواد اپوکسی را آموزش داده و دربردارنده فرمول اپوکسی نیز می باشد. همچنین مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی، اپوکسی برای اطراف سینک و روشویی و اپوکسی روی میز غذاخوری را نیز به شما می آموزد.

آموزش دیوارپوش اپوکسی

تعمیر ترک دیوار با استفاده از اپوکسی به روشی خاص و ساخت تابلو با استفاده از اپوکسی از دیگر مواردی است که مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی به آن پرداخته است. اجرای اپوکسی روی سطوح چوبی موجب می شود تا این سطوح به صورت سنگ گرانیت یا مرمر به نظر رسیده و زیبایی خاصی به سطح می دهد.

آموزش دیوارپوش اپوکسی

به دنبال استقبال بی نظیر شما کاربران گرامی از پارت دوم و سوم آموزش کفپوش اپوکسی، پارت سوم این مجموعه تحت عنوان آموزش دیوارپوش اپوکسی در واقع به طور ویژه به منظور آموزش اپوکسی برای دیوار گرد آوری شده است. با توجه به کاربردی بودن اپوکسی و سیل عظیم افراد علاقمند به اجرای اپوکسی در منزل و محیط کار، یادگیری اجرای اپوکسی می تواند یکی از پردرآمد ترین مشاغل حال حاضر بوده و افراد را به درآمدهای میلیونی برساند.

آموزش دیوارپوش اپوکسی

اگر علاقمند به یادگیری اجرای اپوکسی و کسب درآمد بالا می باشید مجموعه آموزش دیوارپوش اپوکسی که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید.

سرفصل های این مجموعه آموزشی عبارتند از:

-اپوکسی برای دیوار

- اپوکسی روی کانتر و کابینت

- کفپوش اپوکسی


لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل 


فیلم whiplash

فیلم Whiplash

نام فارسی: ویپلش

نام لاتین: Whiplash

تاریخ انتشار: 10 اکتبر 2014

امتیاز فیلم: 10/8.5 IMDb

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

زبان فیلم: دو زبانه (دوبله فارسی + انگلیسی)

مدت زمان نمایش فیلم: 106 دقیقه

ژانر فیلم: درام | موزیکال

کارگردان: Damien Chazelle

بازیگران: Miles Teller، J.K. Simmons، Paul Reiser، Melissa Benoist

خلاصه داستان:

فیلم Whiplash ساخته Damien Chazelle، با رتبه 46 جزء 250 فیلم برتر IMDb شناخته شده است. داستان این فیلم راجع به پسر جوانی به نام Andrew Neiman بوده که دانش آموز سال اول آکادمی معتبر Shaffer در نیویورک می باشد. او از سن نوجوانی درام می زد و آرزو داشت که روزی همانند Buddy Rich شود. رهبر ارکستر مشهور به نام Terence Fletcher، Andrew را در حال تمرین داخل اتاق موسیقی، مشاهده کرده و از او دعوت می نماید تا به گروه استودیویش به عنوان جایگزینی برای Carl Tanner، درامر اصلی، بپیوندد. Fletcher نسبت به دانش آموزانش بسیار سخت گیر بوده و به تمسخر، توهین و بی احترامی به آنان می پردازد. زمانیکه گروه در حال تمرین قطعه "Whiplash" از Hank Levy بودند و Andrew برای حفظ گام موسیقی تلاش می کرد، Fletcher صندلی را به سمت او پرتاب نمود و مقابل کلاس وی را به بار کتک گرفت. 

در مسابقه جاز، Andrew برگه نت های موسیقی Carl را گم می کند. از آنجا که Carl توانایی نواختن بدون آن برگه را ندارد، Andrew به Fletcher می گوید که قادر به اجرای قطعه "Whiplash" بدون کمک گرفتن از برگه نت های موسیقی خواهد بود. پس از اجرای موفقیت آمیز این قطعه، Fletcher سمت او را به عنوان طبل زن اصلی ارتقاء می دهد و ...

لینک این مطلب در وب سایت 118فایل


آموزش عروسک بافی با قلاب

 

آموزش عروسک بافی با قلاب

آموزش عروسک بافی با قلاب

آموزش عروسک بافی با قلاب به آموزش گام به گام انواع مختلفی از عروسک ها با قلاب پرداخته و هر مرحله را به طور کامل و با جزئیات آموزش داده است. مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب با آموزش نکات و جزئیات مقدماتی مربوط به آموزش عروسک بافی با قلاب آغاز شده و آموزش های مقدماتی به منظور آغاز قلاب بافی را در اختیارتان قرار می دهد.

آموزش عروسک بافی با قلاب 

آموزش عروسک بافی با قلاب - آموزش عروسک بافی با قلاب

برای شروع کار امکانات زیادی لازم نیست، کامواهای رنگی، میل قلاب بافی، سوزن کاموا دوزی و پنبه قابل شست و شو تمام آن چیزی است که برای شروع کار عروسک بافی با قلاب به آن نیاز دارید. آموزش عروسک بافی با قلاب به آموزش نحوه بافت عروس دریایی می پردازد و به طور کامل مراحل بافت را شرح می دهد. برای بافت عروس دریایی انتخاب نوع بافت مناسب، استفاده از بافت پایه بلند یا ساده و نحوه اتصال بخش های مختلف اهمیت زیادی دارد که مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب تمام این موارد را به تفضیل شرح می دهد.

آموزش عروسک بافی با قلاب

این مجموعه آموزشی همچنین نحوه بافت عروسک دختر را به شما آموخته و چگونگی بافت موهای عروسک به صورت صاف و فرفری را آموزش می دهد. در ادامه مجموعهآموزش عروسک بافی با قلاب مراحل بافت میمون، گوزن، موش و بچه گربه را با جزئیات کامل به شما می آموزد. این روزها عروسک های قلاب بافی با توجه به تنوع زیادی که داشته و همچنین قابل شست و شو بودن در میان افراد طرفداران بسیاری داشته و بچه ها علاقه زیادی به این قبیل عروسک ها نشان می دهند.

آموزش عروسک بافی با قلاب

اگر وقت آزاد زیادی داشته و مدت زمان طولانی در خانه به سر می برید با مجموعهآموزش عروسک بافی با قلاب هم می توانید خودتان را سرگرم کرده و هم حرفه و هنری پرکاربرد و در عین حال پردرآمد را بیاموزید. با تماشای مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب که شامل دو پارت می باشد می توانید تمام آنچه را که در رابطه با عروسک بافی با قلاب لازم و ضروری است فرا گرفته و همزمان با تماشای این مجموعهآموزشی اقدام به بافت عروسک مورد نظر بنمایید.

آموزش عروسک بافی با قلاب

 بخش دوم مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب که در واقع مکمل بخش اول می باشد اطلاعات تکمیلی و همچنین آموزش های کامل تر را در اختیارتان قرار می دهد. بخش دوم مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.اگر علاقمند به یادگیری هنر عروسک بافی با قلاب به منظور کسب درآمد و رقم زدن آینده ای بهتر برای خود می باشید مجموعه آموزش عروسک بافی با قلاب که توسط وب سایت 118فایل ارائه شده را از دست ندهید. بی شک این مجموعه آموزشی یکی از کاملترین مجموعه های حاضر به منظور آموزش عروسک بافی با قلاب خواهد بود.

 

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل