سفارش تبلیغ
صبا ویژن

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آشپزی با Hilah

آشپزی با Hilah

آشپزی با Hilah یکی از بهترین و پر طرفدارترین پکیج های آموزش آشپزی در جهان به شمار می رود. شما با خرید پکیج آموزش آشپزی با Hilah قادر خواهید بود هزاران نوع غذای جدید و متنوع را تهیه کنید. اگر از غذاهای تکراری خسته شده اید و تمایل به یادگیری دستور پخت غذاهای بیشتری را دارید، ما به شما پکیج آموزش آشپزی با Hilah را پیشنهاد می کنیم. 

آشپزی با Hilah

آشپزی در واقع آماده سازی غذا جهت مصرف، تلقی می شود که شامل روش ها و ابزار متعدد و هم چنین ترکیب اجزا جهت طعم بخشی به غذا و قابلیت هضم آن است. این کار نیازمند انتخاب درست و به اندازه مواد اولیه و ترکیب آنان با روشی منظم می باشد که پکیج آموزش آشپزی با Hilah می تواند به شما کمک فراوانی جهت انتخاب درست مواد، ترکیب آنان با یکدیگر و بیان ترفندهایی برای دریافت نتیجه ای مطلوب تر، نماید.

آشپزی با Hilah – آشپزی با Hilah

آشپزی، نکات و فواید خاصی فراتر از لذت انجام آن و چشیدن غذای تهیه شده توسط خود افراد، برای آنان دارد. آشپزی همانند سایر هنرها جهت ابراز خلاقیت به کار رفته و نقش مهمی در مدیریت استرس افراد ایفا می کند. زیرا زمانیکه انسان ها راهی برای ابراز خلاقیت های خود بیابند، قادر به رهایی از استرس خواهند بود. به صورتیکه افراد مبتلا به افسردگی به راحتی می توانند از طریق آشپزی به آرامش زیادی دست یابند.

آشپزی با Hilah

اعتقاد بیشتر آشپزهای بزرگ دنیا بر عشق ورزیدن به آشپزی است. اما بسیاری از افراد به این مقوله توجه نکرده و فقط از روی عادت هر روزه خود با منظور رفع نیاز گرسنگی، به آشپزی می پردازند. باید به این باور برسید که برخی ریزه کاری ها و ترفندها در آشپزیمی تواند به تمایز دست پخت شما از دیگران کمک شایانی کند. اما با این حال بسیاری از افراد، بدون اطلاع، اشتباهات زیادی در آشپزی انجام می دهند. پس برای جلوگیری از این اشتباهات و تمایز دست پخت خود از دیگران بهتر است در دوره های آموزش آشپزیشرکت کرده و یا از فیلم های آموزش آشپزی استفاده نمایید.

آشپزی با Hilah – آشپزی با Hilah

استاد آشپزی این پکیج آموزشی، Hilah Johnson نام دارد. وی فیلم های آموزشی خود را به سمت آشپزی های مبتدی، متوسطه و هم چنین برای افرادی که فقط دنبال دستورالعمل های ساده و کم هزینه هستند، ایجاد می نماید. تلاش او در جهت سرگرم کننده و آسان جلوه دادن آشپزی برای مخاطبان می باشد. در دسامبر 2012، اولین کتاب آموزش آشپزی Hilah با نام "Learn To Cook" انتشار یافت. این کتاب تمامی مواردی که شما باید در رابطه با خرید، تهیه و پخت غذاها بدانید را پوشش می دهد. وی هم چنین در دسامبر 2013، کتاب آموزش آشپزی دیگری با نام "The Breakfast Taco Book" را در قالب چاپ شده و کتاب الکترونیکی منتشر کرد.

آشپزی با Hilah

پکیج آموزش آشپزی با Hilah، دارای 17 نوع غذا از جمله دسر، سالاد، ساندویچ، سوپ، نان و شیرینی جات و ... می باشد. هم چنین برای راهنمایی بیشتر شما کاربران محترم، فایلی حاوی میزان مواد اولیه تمامی غذاها در این پکیج آموزشی گنجانده شده است. لازم به ذکر است که بخش های دیگر پکیج آموزش آشپزی با Hilah، به زودی در وب سایت 118فایل منتشر خواهد شد.

 

لینک کامل این مطلب در وب سایت 118فایل


فیلم Insidious

 

فیلم Insidious

فیلم Insidious

نام فارسی: توطئه آمیز

نام لاتین: Insidious

تاریخ انتشار: 14 سپتامبر 2010

امتیاز فیلم: 10/6.8 IMDb

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا، کانادا

مدت زمان نمایش فیلم: 101 دقیقه

زبان فیلم: دوبله فارسی

ژانر فیلم: ترسناک | رازآلود | هیجانی

کارگردان: James Wan

بازیگران: Patrick Wilson، Rose Byrne، Barbara Hershey

خلاصه داستان:

فیلم Insidious با ژانر ترسناک، رازآلود و مهیج، به کارگردانی James Wan در سال 2010 منتشر شد. تاکنون در ادامه این فیلم، Insidious 2,3,4 نیز انتشار یافته است.

داستان این فیلم درباره زوجی به نام های Josh و Renai است که به همراه دو پسر و دختر نوزاد خود به خانه جدیدی نقل مکان کرده اند. Josh معلم مدرسه و Renai پیانیست می باشد که با نقل مکان به این خانه، به راحتی می تواند به آهنگسازی بپردازد. در همان اوایل ورودشان اتفاقات عجیبی رخ می دهد تا اینکه یک روز پسر بزرگترشان به نام Dalton، با باز شدن در اتاق شیروانی، به آنجا می رود. وی برای روشن کردن چراغ اتاق از یک نردبان بالا رفته و به دلیل شکسته بودن یکی از پله های نردبان، به زمین می افتد. او ناگهان چهره ای را در آینه گوشه شیروانی مشاهده کرده و از ترس فریاد می زند. در پی فریاد Dalton، Josh و Renai با سرعت به کمک او می آیند. صبح روز بعد زمانیکه Josh برای بیدار کردن Dalton به اتاقش می رود، از بیدار نشدن وی آگاه می گردد. آنها پس از رساندن Dalton به بیمارستان، متوجه می شوند که او بدون اینکه جراحت و یا شکستگی داشته باشد، به کما رفته است. Josh و Renai سه ماه پس از این جریان، Dalton را به خانه آورده و از آن پس متوجه فعالیت های غیر طبیعی که حاکی از حضور ارواح در خانه شان است، می شوند ...

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل


انیمیشن 6 ابر قهرمان

 

انیمیشن 6 ابر قهرمان

انیمیشن 6 ابر قهرمان

انیمیشن 6 ابر قهرمان محصول کشور آمریکا به کارگردانی «کریس ویلیامز»، با ژانری اکشن و ماجراجویی بوده که در سال 2014 انتشار یافت. این انیمیشن با دوبله گلوری در اختیار شما کاربران محترم قرار گرفته است. داستان انیمیشن 6 ابر قهرمان مربوط به آینده و درباره ی نابغه ای جوان به نام «هیرو هامادا» می باشد. 

«هیرو» که به دلیل هوش زیاد خود، در سن 14 سالگی از دبیرستان فارق التحصیل شده، به شدت عاشق ربات بازی است. وی توسط ربات جالبی که خودش طراحی کرده، به راحتی در تمامی مسابقات پیروز می شود. یک شب که او در مسابقه ربات بازی از شخص قدرتمندی به نام «یاماه» می برد، وی از روی خشم دستور به تنبیه «هیرو» را داده که در همین حین برادر «هیرو» به نام «تاداشی» از راه رسیده و او را فراری می دهد. اما در حین فرار، توسط ماموران پلیس دستگیر می شوند. «هیرو» پس از آزادیش دوباره تصمیم به شرکت در مسابقه ربات بازی می گیرد. «تاداشی» سعی بر منصرف کردن او می نماید ولی زمانیکه متوجه بی فایده بودن تلاش خود می گردد، به «هیرو» می گوید که تا محل مسابقه او را همراهی خواهد کرد. «تاداشی» که در دانشگاه مخصوص طراحان ربات ، مشغول به تحصیل است، مسیر خود را به سمت دانشگاهش منحرف می نماید. او بارها از «هیرو» درخواست گرفتن پذیرش در دانشگاهش را کرده، زیرا به اعتقاد او با هوشی که «هیرو» دارد قطعاً موفق خواهد شد. اما «هیرو» به دلیل علاقه زیادش به ربات بازی به درخواست او توجهی نمی کند. تا اینکه آن شب با دیدن محیط آزمایشگاه دانشگاه «تاداشی»، آشنایی با دوستانش و اختراعاتشان و البته اختراع برادرش به نام «بی مکس» که یک ربات پرستار می باشد، تصمیم به تلاش جهت اخذ پذیرش در آن دانشگاه را می گیرد. «تاداشی» که به هدف خود رسیده، از «هیرو» می خواهد در نمایشگاه دانشجویی برگزار شده چند ماه آینده، ربات جالب و خلاقانه ای طراحی نموده تا بتواند نظر پروفسور «رابرت کالاهان»، رئیس برنامه رباتیک دانشگاه را جلب کرده و موفق به اخذ پذیرش در این دانشگاه گردد. «هیرو» که جوان با استعدادی است، شروع به طراحی ریز ربات هایی می نماید. این ریز ربات های طراحی شده توسط «هیرو» با استفاده از فرستنده عصبی که بر روی جمجمه انسان قرار می گیرد، کنترل شده و به هر شکل قابل تصور توسط آن فرد در می آیند. از اینرو طراحی خلاقانه «هیرو» باعث موفقیت وی در اخذ پذیرش دانشگاه «تاداشی» می گردد. پس از پایان مراسم و در پی خوشحالی «هیرو» و «تاداشی» به همراه دوستانشان از موفقیت «هیرو»، ساختمان نمایشگاه دانشجویی به طرز عجیبی آتش گرفته و «تاداشی» برای نجات پروفسور «کالاهان» به درون ساختمان می رود تا اینکه ...

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل


آموزش رقص برای تناسب اندام

آموزش رقص برای تناسب اندام

آموزش رقص برای تناسب اندام

آموزش رقص برای تناسب اندام یکی از پرطرفدارترین پکیج های آموزش رقص برایبانوان" >بانوان به شمار می رود. امروزه تناسب اندام به یکی از معضلات بانوان" >بانوانتبدیل شده و راه های مختلف و پر هزینه ای جهت رسیدن به این هدف بزرگ وجود دارد. اما ما به شما یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه ها را پیشنهاد می کنیم. شما با پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام به راحتی قادر به یادگیری رقص و رسیدن به تناسب اندام در منزل خواهید بود. با مشاهده این پکیج، شما رقصیدن با بیش از هزاران آهنگ خارجی مختلف را فرا گرفته و می توانید در مجالس و مهمانی ها بدرخشید. علاوه بر این، پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام همانطور که از نامش پیداست، شما را به اندام دلخواهتان می رساند. این پکیج، شامل آموزش رقص برای کودکان و نوجوانان نیز می باشد. آن ها با مشاهده فیلم های آموزشی این پکیج به راحتی قادر به رقصیدن با آهنگ های مختلف و زیبای بسیاری خواهند بود.

آموزش رقص برای تناسب اندام

پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام، به دلیل برخورداری از حرکاتی پر جنب و جوش، تمام عضلات بدن شما را درگیر کرده که موجب سوزاندن و دفع چربی های بدن شما می گردد. هم چنین انجام این حرکات با سوزاندن کالری فراوانی منجر به خوش فرم شدن و زیبایی اندام شما می شود. علاوه بر این، رقصیدن که نوعی ورزش برای تناسب اندام است، موجب سرگرمی و شادی روح شده که می تواند منجر به تقویت حواس بینایی، شنوایی و بساوایی گردیده و شما را از دغدغه های ذهنی و مشکلاتتان رها کند.

آموزش رقص برای تناسب اندام - آموزش رقص برای تناسب اندام

ورزش یکی از مهم ترین فعالیت های فیزیکی زندگی انسان ها به شمار می رود، اما افراد زیادی از ادامه برخی ورزش ها به دلیل خسته کننده بودن، امتناع می کنند. پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام، با انجام حرکات ورزشی به صورت ریتمیک و شبیه به رقص، محیطی شاد برای افراد فراهم می نماید. انجام این حرکات موجب افزایش ضربان قلب و تنفس شده و دمای بدنتان را بالا خواهد برد. پس کافیست روزانه تنها 30 تا 45 دقیقه این حرکات را انجام داده و پس از مدتی متوجه تغییرات فیزیکی و روحیتان خواهید شد. ضمناً رقصیدن مداوم منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی-عروقی شده و از فشار خون بالا، سرطان و دیابت نوع دوم جلوگیری می نماید. لازم به ذکر است که فشار حرکات رقص بر استخوان ها، منجر به استحکام و تراکم آنان شده و موجب کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان می گردد. 

آموزش رقص برای تناسب اندام

پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام که توسط مؤسسه FitDance تهیه شده یکی از پرطرفدارترین پکیج های آموزش رقص به شمار می رود. همانطور که در بالا اشاره شد این پکیج، آموزش رقص ازسنین کودکی تا بزرگسالی را شامل می شود. استادانمؤسسه FitDance معتقدند که پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام یک تفریح وسرگرمی به شمار رفته و شما با یک روش پویا، سرگرم کننده، چالش انگیز و دموکراتیک، در فضای مهمانی ، خانه، سالن بدنسازی قادر به رقصیدن به تنهایی یا با دوستان خود خواهید بود. هم چنین پکیج آموزش رقص برای تناسب اندام موجب لذت بخش تر شدن زندگی شما خواهد شد. لازم به ذکر است که بخش دوم این مجموعه به زودی در وب سایت 118فایل انتشار خواهد یافت.

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل