سفارش تبلیغ
صبا ویژن

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آشپزی Hilah 2

 

آشپزی Hilah 2

آشپزی Hilah 2

آشپزی Hilah 2 با آموزش بیش از 100 غذای متنوع دیگر، ادامه آموزش آشپزی با Hilah می باشد. در پکیج آموزش Hilah 2، استاد این دوره آموزشی به نام Hilah، به توضیح و پخت دستور دسرهایی از جمله پودینگ موز، ترافل شکلات، تارت میوه ای و ... می پردازد. این پکیج مشابه پکیج قبل دارای زیرنویس فارسی و هم چنین فایلی جهت توضیح مواد لازم و میزان مورد نیاز برای هر دستور غذایی جهت یادگیری و فهم کامل  شما کاربران محترم می باشد. پکیج آشپزی Hilah 2 حاوی دستور تهیه 10 نوع سالاد جدید مانند سالاد سزار، سالاد سیب زمینی، سالاد خیار و ... است که به شما تنوع زیادی در انتخاب می دهد.

 

آشپزی Hilah 2 -  آشپزی Hilah 2

اگر علاقه زیادی به یادگیری دستور غذاهای جدید و متنوع دارید، ما به شما پکیج هایآموزش آشپزی Hilah را پیشنهاد می کنیم. آشپزی Hilah 2 به توضیح چند دستور تهیه و پخت ساندویچ و سوپ جدید و متنوع می پردازد. از جمله ساندویچ و سوپ پکیجآشپزی Hilah 2 می توان به ساندویچ پنیر کبابی، مرغ کبابی، برگر Serrano تند و سوپ سیب زمینی، سوپ مرغ و آبگوشت سبزیجات اشاره نمود. لازم به ذکر است که این پکیج دارای دستور پخت غذاهایی برای کودکان شما نیز بوده که این غذاها شامل پنکیک موز، Risotto، بیسکوئیت سیب زمینی شیرین و ... می باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید پکیج آشپزی Hilah 2 دارای دستور پخت 10 نوع نان و شیرینی جات نیز است که به توضیح و پخت نان بدون خمیر، کلوچه زغال اخته، نان ذرت و ... می پردازد. 

آشپزی Hilah 2 -  آشپزی Hilah 2

اگر به غذاهای دریایی علاقه زیادی دارید، پکیج آشپزی Hilah 2 می تواند به شما دستور پخت چند نوع غذای دریایی مختلف از جمله ماهی Gefilte، Paella، میگو بوفالو، میگو Diablo و ... را به طور کامل و مرحله به مرحله آموزش می دهد. لازم است بدانید که پکیج آشپزی Hilah 2 حاوی دستور تهیه غذاهای بسیار و متنوعی برای افراد گیاهخوار نیز می باشد. پکیج آشپزی Hilah 2 دارای دستور پخت غذاهای متنوع دیگری هم است که شما با خریداری این پکیج و یادگیری آنان می توانید مهمانان خود را شگفت زده کنید.

آشپزی Hilah 2

حتی اگر علاقه ای به آشپزی ندارید، پکیج آشپزی Hilah 2 به دلیل آموزش پر انرژی استاد آن به نام Hilah می تواند علاقه ای در شما ایجاد نماید زیرا وی برای بینندگان این پکیج، آشپزی را آسان و جذاب جلوه می دهد تا دیگر هرگز از آشپزی کردن خسته نشوند. 

 

لینک این مطلب در وب سایت 118 فایل